Evidence pracovní doby nově a se zárukou!
Dnešní moderní firmy zpravidla používají elektronický docházkový systém kit, protože tak šetří vynaložené náklady a rychlost při následném zpracování časové evidence. Doby, kdy zaměstnanci používali při příchodu tzv. „píchačky“, se ocitly v propadlišti dějin. Taktéž vedená písemná docházka v menších firmičkách postrádá svého smyslu. Dnešní doba je rychlá, rychlé proto musí být i zpracování. Manažeři vědí, že čas je drahý a vyplatí se proto s časem šetřit. A kde ho ušetříte, tam můžete přidat na kvalitě.
V dnešní přetechnizované době se nabízí spousta typů elektronických docházek. Zpracovatelé jsou schopni vést přehledy více než tisícům zaměstnanců, ale i stovkám zaměstnanců. Právě i menším podnikům se vyplácí zavést jednoduchý systém „hlídání“ pracovní doby. Na použití dalekohledu zapomeňte … I v základním modulu do sta zaměstnanců je možno provádět úkony, o kterých se nám dříve ani nesnilo!
Časovou evidenci do vaší firmy můžete pořídit zcela jednoduše, a to prostřednictvím počítačů, dotykových terminálů anebo čtečkou karet, otisků prstů či oblíbených čipů různých tvarů, kteří zaměstnanci jednoduše vloží do své klíčenky a mají čip stále k dispozici. Jak čipy, tak čipové karty zaevidujete do docházkové struktury velmi jednoduchým způsobem.
Kdykoliv si můžete znázornit či vytisknout různé časové úseky anebo seznamy zaměstnanců dle vámi zadaných středisek či nákladovosti. Máte rychlý a jasný přehled o přítomnosti vaši podřízených. Vedoucí i ze vzdáleného pracoviště má možnost sledovat příchody a odchody, čipované přestávky svých podřízených, zadávat případné opravy i manuálním způsobem.
Máte různé časové harmonogramy a směnnost a přináší vám problémy propočítávání a sledování limitů přesčasové práce? Působí vám potíže zaktualizovat docházku s plánem dovolených a naplánovanými nepřítomnostmi z důvodu seminářů? Předejte své starosti firmě, která má s nastavením docházkového systému letité zkušenosti a mnohou práci odvede za vás!